חדרים לפי שעה


חדרים לפי שעה במקום הקסום שלנו 

אם חשבתם על מקום טוב לשהות בו, להנות, לרבוץ או סתם להתפנק – הגעתם למקום הנכון! במג’יק האוס חדרים לפי שעה תוכלו לקבל את שלל הדברים האלו במינימום מאמץ. אינכם נדרשים להכין שום דבר מבעוד מועד או להתחיל למלא ים של ניירת ממש כמו בשגרירות ולבצע תהליכים מורכבים מידי. הכל מאוד קל ופשוט אצלנו מבלי לעשות הרבה, פשוט כמו שזה נשמע, ככה רגיל וכמו ללכת לעוד יום שגרתי בעבודה. אצלנו תוכל לקבל חדרים לפי שעה בכל מיני מתכונות, אם תרצו תוכלו לבחור את שעות הבוקר או את שעות הערב, הכל לפי תעדוף אישי. השעות בעיקר הינם בערב ובייחוד אם מדובר על ערבים רומנטיים אז תמיד להתכוונן לאזור 21-22, וגם זה שוב לפי תעדוף אישי. הייחודיות במג’יק האוס הוא השירות האישי ורמת האבזור בכל חדר וחדר שאנו מציעים לקהל לקוחותינו. כל לקוח מוצא את הפינה המיוחדת שלו והרגועה מתוך שלל האפשרויות אותן אנו מציעים.  במקום הקסום שלנו יש צוות מארחים רחב, מנקים, אנשי בופה ומלצרים שמגישים במסעדה את האוכל וצוות אישי שדואג לכל המסביב כולל הקבלה בלובי. אנו נדאג לכם להכל מרגע הכניסה ועד רגע היציאה ותוכלו תמיד להעזר בצוות המקצועי והמיומן שלנו שלא נח לרגע ומחפש תמיד עוד להפתיע ולחדש. 

חדרים לפי שעות

פינוק אמיתי מתחיל ברגע של שקט, רגע של פנאי ורגע של משהו טוב שעושים לעצמנו. אצלנו תוכלו למצוא חדרים לפי שעות לכל מטרה, בין אם זה ערב רומנטי, אירוע, נסיעה עיסקית ואתנחתא או סתם בילוי עם בן/ת זוג, הכל לפי הצורך האישי והייחודי שלכם. אצלנו יש חדרים לפי שעות מאובזרים עם סאונה, ג’קוזי, חמאם טורקי, מגבות נקיות, יין, פירות וכיבוד קל, שתייה חמה וקלה ועוד. תמצאו פה את שלל הפינוקים האפשריים וכל זאת ועוד על מנת שתהנו ותקבלו את כל מה שתצטרכו לפי הצורך. אצלנו יש חדרים לפי שעה באופן כזה שאתם יכולים לבחור אם תרצו לקחת חדר סטנדרטי או חדר פרימיום ואקסקלוסיבי יותר שיעניק לכם פינוק ברמה גבוה יותר, זה הכל בהתאם למעמד הנסיעה וההגעה אלינו. תוכלו להגיע בצורה דיסקרטית ולהשכיר חדרים לפי שעות בכל זמן ורגע נתון מבלי התערבות הצוות ולחוות את החוויה האישית שלכם יחד ולחוד, וכל זאת בסטנדרט מדהים שרק אנחנו יכולים להעניק. 

השכרת חדרים לפי שעה

ברגעים החשובים של החיים, כשרוצים לברוח, להתנתק, ללכת למקום אחר, ולאו דווקא בית מלון, אכסניה או קומונה שיתופית, תוכלו להגיע אלינו למג’יק האוס ולבקש השכרת חדרים לפי שעה, בכל תקציב, ולפי היכולת והסטנדרט שתבחרו. כל החדרים שלנו ממוזגים עם טלווזיות, מיטה קינג סייז או 2 מיטות נפרדות, ספה וכורסא, טלוויזיה LCD וכיבוד קל, שתיה חמה/קרה, קומקום, מייבש שיער ומקלחון, ואפילו בחלק מהחדרים יש גם ג’קוזי מפנק או סאונה צמודה. כל זאת ועוד בשביל שתתפנקו ותהנו ככל האפשר. השכרת חדרים לפי שעה נעשית בצורה אנונימית ללא התערבות ובזמנים שנוח לכם. אל תהססו ליצור איתנו קשר טלפוני עוד היום או בכל זמן על מנת לשריין לעצמכם חדר ואת החוויה ההבאה שלכם. אצלנו תוכלו למצוא מגוון חדרים לפי שעה בכל תקציב ובכל גודל חדר, עם תוספות נוספות ושדרוגים או בלי, ובנוסף לבקש גם ארוחת בוקר שתוגש לחדר או ארוחת ערב,  לחלופין ניתן לבקש גם לשריין מקום במסעדה. אל תחשבו פעמיים וצרו איתנו קשר עוד היום בשביל לקבל את כל הפרטים על המאורע השמח הבא. 

דילוג לתוכן